- פשוט מבשלת - http://mevashelet.com -

מסעדת Dagim בהוד השרון

שוב קיבלתי הזדמנות לפרגן למסעדה הוד-השרונית מקומית, כשהוזמנתי להתארח במסעדת Dagim בעיר, ליד פארק 4 עונות. 10 דקות מהבית. המסעדה שוכנת באחד מהמבנים היפים ביותר לא רק בסביבה, אלא בכלל. יש לה חצר נהדרת, שהישיבה בה נעימה מאוד, ובשעות בין ערביים והערב אף רומנטית מאוד.

כשנפתחה בתחילה, המסעדה מוצבה כמסעדת שף המתמחה בדגים ופירות ים בלבד. לאחר חשיבה מחדש, הוחלט לחדש את הקונספט, ולעדכן ולהתאים את התפריט (כולל המחירים). לתפריט נוספו מנות בשריות ומנות איטלקיות, כדי לכוון לקהלים נוספים, זאת בניצוחו של השף (המקסים!) איאד אגבאריה.

קיבלנו לפתיחה לחם כפרי עם מטבל שמן זית ושום.

למנות ראשונות אכלנו מרק קרם סרטנים ועגבניות מיובשות שהיה ממש מעולה. שמנתי אבל לא כבד.

הוגש קרפצ'יו פילה עגל ששאר הסועדים דיווחו שהיה טעים מאוד (אני לא אוכלת בשר). אהבתי את מראה המנה עם הפרחים האכילים לקישוט – מוטיב שחוזר במנות נוספות שלהם.

כמו כן הוגשו לנו כיסוני אינרי (כיסוני טופו) ממולאים בטרטר סלמון, מנה מיוחדת שלא יצא לי לאכול במקום אחר. הטרטר היה מצוין.

את מנת הקרפצ'יו חציל בלקני ממש אהבתי. בדרך כלל מגישים במסעדות חציל קלוי עם טחינה כמנה ראשונה (שגם את זה אני אוהבת, ויש גם מנה כזו בתפריט), אבל פה הוא הוגש עם עגבניות שרי, בולגרית, אורוגולה וחומץ בלסמי, והיה קל, רענן ומיוחד.

אכלנו גם שרימפס מצופה בפנקו שמוגש על אטריות דקות מטוגנות עם צ'ילי מתוק וקוביות בטטה. מנה מעניינת ומיוחדת. השרימפס היה טעים מאוד, והאטריות היוו נשנוש ממכר.

בין הראשונות לעיקריות שתינו קוקטייל תות שהיה חמוד ומרענן.

לעיקריות קיבלנו מוסר ים בציפוי פריך עם זעתר, שמוגש על עלי גפן ביחד עם רוטב טרטר. עלי הגפן היו מעולים פשוט. ממש נהדרים. המוסר היה עשוי מצוין, רך ונימוח, אבל לגבי ציפוי הזעתר הייתי אמביוולנטית. כשטבלתי את המוסר ברוטב הטרטר, השילוב היה מוצלח. ללא הרוטב, הזעתר היה לי קצת יבש ומודגש. אבל בסך הכל זו הייתה מנה טובה שהייתי מזמינה שוב.

לטעמי ה-מנה שאכלתי במסעדה, ועיניי מצטעפות כשאני חושבת עליה, נקראת "שרימפס וקלמארי קלאסי" – מנת שרימפס וקלמארי בציר שרימפס ויין לבן, עם פטריות וזוקיני. מנה מ-ע-ו-ל-ה פשוט. נאלצתי לחלוק אותה עם שאר הנוכחים, ובשמחה הייתי אוכלת את כולה לבד 😉 היא היתה ממש ממש טובה.

סיימנו בקינוחים טובים: עוגת שוקולד-טופי שהיתה מעולה ושמחתי לחסלה, קינוח וניל פסיפלורה שהיה טעים ורענן ובעל מתיקות מאוזנת. שאר הנוכחים התלהבו מהמלבי (עד כדי כך שביקשו תוספת). אני לא מחובביו של מלבי, אז לא יכולה לשפוט 🙂

לסיכום, זו מסעדה שאשמח לחזור אליה. המחירים אינם זולים אבל האוכל מושקע, טעים וברמה גבוהה. כל מה שאכלתי היה מצוין ויש מבחר גדול בתפריט. מתאים מאוד כשרוצים לחגוג יום הולדת או אירוע כלשהו, במיוחד שזהו מקום כל כך יפה ונעים. בהחלט מתאים גם כדי לארח אנשים מחו"ל. משמח מאוד שלא צריך לנסוע לתל אביב עבור מסעדה ברמה כזו!

המסעדה שוכנת ברח' הציונות 7 בהוד השרון, ליד פארק 4 עונות.
לאתר המסעדה [1]
לדף הפייסבוק של המסעדה [2]