- פשוט מבשלת - http://mevashelet.com -

בוטיק קאפקייקס – I Love Cupcakes

קאפקייקס הם חגיגה. הם מסיבות. הם כיף. זה המוטו של דניאל, בעלת בוטיק הקאפקייקס I Love Cupcakes ברחוב בן יהודה בתל אביב. אני מסכימה. קאפקייקס, עוגות קטנות עם שלל ציפויים וקישוטים, הן פשוט עוגות שמחות!
השנה החלטתי להתנסות בהכנת קאפקייקס, ולכן שמחתי לקבל הזמנה לבקר ב- I Love Cupcakes, לטעום ולשוחח עם דניאל, הבעלים.

מאחורי המקום יש סיפור מקסים. דניאל עלתה לארץ מבריטניה בפברואר 2008. בבריטניה היו קאפקייקס בכל מקום, ואילו בארצנו – יוק. דניאל החליטה לעשות מעשה והחלה לאפות בעצמה. בהתחלה מכרה מהבית, אחר כך שיווקה לסניפי "טיב טעם", ולבסוף החליטה לפתוח בוטיק קאפקייקס משלה, הממוקם לא רחוק מהאולפן בו למדה כשהגיעה לארץ.
המקום מעוצב בצורה קלילה ומתוקה, ומציע 12-15 טעמים של קאפקייקס מידי יום, שתייה חמה וקרה ומכירה של מוצרים נלווים. ניתן לאכול במקום, לקחת הביתה, ואף להזמין קאפקייקס לאירועים בגדלים שונים – רגיל, מיני ו-bite size. בכל קאפקייק יש 220 קלוריות בממוצע (בחלק יש מעט פחות, בחלק יש מעט יותר). הציפויים מכילים צבעי מאכל טבעיים בלבד.
דניאל מפתחת טעמי קאפקייקס שהיא מכירה מארץ הולדתה, וגם טעמים שמוכוונים יותר לחיך הישראלי – למשל שוקולד וחלבה. בשבועות נמכרו במקום קאפקייקס גבינה בטעמים שונים.
טעמתי כמה סוגים של קאפקייקס, ומתוכם אהבתי קאפקייקס עם ציפוי קרם תות וקאפקייקס שוקולד ואגוזי לוז. חלק מהקאפקייקס היו מתוקים מידי בשבילי, אבל אני מניחה שילדים ממש יאהבו אותם.
זה מקום חמוד לעצור בו כשרוצים משהו מתוק ומעוצב (הייתי מעדיפה לשלם על קאפקייק מאשר על קרואסון), אבל לדעתי השוס האמיתי הוא להזמין מגדל קאפקייקס כזה ליום הולדת של הילד, מעוצב ומקושט, ולראות את הפיות הקטנים נפערים בתדהמה. אפשר להזמין גם כיתובים ועיצובים מיוחדים (ואפילו תמונות) לאירועים (בקיצור, חכו חכו – יאיר עוד מעט בן שנה ולי יש פרויקט חדש לתכנן…).

המקום אינו כשר, אבל הקאפקייקס לאירועים הם כשרים ויש גם פרווה.
כתובת: רח' דיזינגוף 300, תל אביב
שעות פתיחה: א' 11:00-21:00, ב'-ה' 8:00-21:00, ו' 9:00-17:00, שבת 12:00-20:00
מחירים: