- פשוט מבשלת - http://mevashelet.com -

סקירת שלגוני לייט חדשים של שטראוס

 מצד אחד אני בדיאטה. מצד שני על ארטיקים אני לא מסוגלת לוותר. זה החטיף שאני הכי הכי אוהבת בעולם. הדיאטנית אמרה לי שאני יכולה לאכול שלגון לייט באחת מארוחות הביניים, ואני עיקמתי את הפרצוף. תמיד חשבתי שמדובר בשלגונים עם טעמי לוואי מגעילים.
מסתבר שבתחום הזה יש התקדמות גדולה בשנים האחרונות. קיבלתי כמה סוגי שלגונים דלי קלוריות של "שטראוס" לצורך התנסות, וכמובן שקפצתי על המציאה. להלן הסקירה.
(קיבלתי את התמונות מהיח"צ)

(הערה: אני לא היחידה שסקרה את השלגונים הנ"ל באינטרנט, וראיתי שיש אנשים שחשבו שונה ממני על חלק מהם, גם לשלילה וגם לחיוב. אתם מכירים את עצמכם וטעמכם, אז השיקול בסופו של דבר שלכם)

שלגון לייט וניל ריבת חלב
מה זה? שלגון חלבי בטעם וניל עם ריפל בטעם ריבת חלב.
הנזק: 37 קלוריות ו-0.5 גרם שומן ליחידה.
הסיכום: שלגון טעים באופן מפתיע. ריבת החלב מקנה לו טעם קרמלי ועשיר. מומלץ. יש גם חבילה של שלגוני מיני ש"עולים" רק 26 קלוריות. מאז שטעמתי את השלגון הזה, כבר קניתי אחת כזו הביתה.

שלגון לייט מיני יוגורט אוכמניות
מה זה? שלגון מיני חלבי עם יוגורט, אוכמניות וריפל דובדבן.
הנזק: 26 קלוריות ליחידה.
הסיכום: ניסיתי את השלגונים האלו כבר מזמן, והם ממש ממש טעימים. אהבתי את השילוב בין הטעם החמצמץ קמעה לבין המתיקות של הפירות המשובצים בשלגון. מומלץ ביותר.

שלגון אסקימו פרי יוגורט
מה זה? שלגון יוגורט בציפוי אסקימו פרי בטעם אפרסק ובטעם תות.
הנזק: 71 קלוריות ליחידה.
הסיכום: בחיים לא חשבתי שאגיד דבר כזה על ארטיק, אבל ממש ממש לא אהבתי את השלגון הזה. לא את התות ולא את האפרסק. לא הצלחתי לסיים אף אחד מהם. הטעם של הפרי מוזר, וחלק היוגורט פשוט לא טעים.

שלגון לימונענע
מה זה? ארטיק קרח בטעם לימון ונענע.
הנזק: 61 קלוריות ליחידה.
הסיכום: איך לא חשבו על זה קודם? מיוחד, מרענן, ובהחלט מרגישים את טעם הנענע, שזהו אחד הטעמים האהובים עליי.  באופן אישי אני מעדיפה את השלגונים החלביים העשירים יותר, אבל בשביל ארטיק קרח הוא ממש סבבה.

מאחלת לכולכם קיץ שמח, מרענן וקליל 🙂