- פשוט מבשלת - https://mevashelet.com -

10 שנות בלוג, 10 ימי השראה: רינה ארטשטיין עם גרף בישולי

יום אחד נתקלתי בבלוג "חופרת ותופרת [1]" של רינה ארטשטיין, קראתי קצת, והבנתי שאת האישה הזו אני חייבת להכיר!! פניתי אליה בפייסבוק ומאז אנחנו חברות. רינה היא הייטקיסטית, ג'ינג'ית לוהטת, בעלת חוש הומור משובח, דעות נחרצות ודומות לשלי בנושאי פמיניזם וקריירה וסורגת קרושה מצטיינת. "חופרת ותופרת [1]" הוא הבלוג האישי שלה (ויש לו גם דף פייסבוק [2]) ו-"Oomanoot [3]" הוא בלוג סריגת הקרושה שלה (שגם לו דף פייסבוק [4]). סדרת הפוסטים האהובה עליי ב"חופרת ותופרת" היא סדרת Math101 [5], שבה רינה מתרגמת מצבים מחיי היום יום לגרפים. זו סדרה לא פחות מגאונית.
סיפרתי לרינה על הרגלי הבישול שלי. אני מאוד מאוד קלמזית במטבח ומאוד לא מסודרת (קשב וריכוז, מישהו?). יש לי מטבח גדול, אבל השיש עמוס בדברים כך שנשאר לי רק מקום קטן לעבוד. דברים תמיד נופלים לי מהידיים. אני מתכננת לנסות מתכונים ואז לא מוצאת אותם. יש לי מזווה עמוק ודחוס כך שתמיד יש לי ממה לאלתר… ומצד שני תמיד חסר לי איזשהו מצרך… והמקרר גדוש בכל מיני קופסאות ודברים. אני מעין אנטיתזה לאיך בשלנים צריכים לעבוד…. (מה שאומר שכולכם יכולים ללמוד לבשל!)
רינה לקחה השראה מהסיפור שלי ויצרה גרף שכותרתו "פשוט" מבשלת [6] – איך בתכניות הבישול בטלוויזיה הכל נראה קל ופשוט, ואילו בחיים האמיתיים זה לא באמת ככה 😉

אז תנו קפיצה לבלוג של רינה [1] כדי לראות את הגרף [6] (יש טיזר פה למטה). כדאי לעבור על כל סדרת Math101 [5] אם אתם כבר שם!

כל הפוסטים שמפורסמים במסגרת חגיגות יום הולדת 10 לבלוג מרוכזים בקישור הבא [7].

 

טיזר לגרף, לחצו עליו ותגיעו לפוסט של רינה [6] עם הגרף המלא.