- פשוט מבשלת - https://mevashelet.com -

אפליקציית שטראוס+ לניהול ותכנון קניות בסופרמרקט

אני אחראית בבית על הקניות השבועיות בסופרמרקט. אני בדרך כלל לא יוצאת לסופר עם רשימה מסודרת, וכתוצאה מכך גיליתי שפעמים רבות אני קונה דברים מיותרים (שכבר יש בבית) או שוכחת לקנות דברים שצריך. תהיתי ביני לבין עצמי כיצד לתקוף את הבעיה הזו. על הכנת רשימה בנייר אין על מה לדבר. עם 5 נפשות בבית, ותדירות בישולים כמעט יומית, אין מצב שאני יושבת להכין רשימה כזו, ואז עוד מסתובבת איתה בסופר (כשאיתמר הקטנצ'יק בעגלה) ביחד עם עט כתיבה ומסמנת. הכי לא נוח. גם לשבת ולהקליד את כל המצרכים לתוך אפליקציה בנייד ממש לא בא לי, אפילו אם זה יהיה מעשה חד פעמי, כי, ובכן, יש לי עיסוקים אחרים על הראש.

השבוע הציעו לי לנסות אפליקציה חדשה בשם "שטראוס פלוס", של חברת שטראוס כמובן, שמשמשת לניהול רשימת קניות. החלק המגניב ביותר באפליקציה הוא שמצלמים את החשבונית (סרט הקופה) דרך האפליקציה, ויום למחרת מקבלים רשימה מוכנה מוזנת לאפליקציה באופן אוטומטי. אם החשבון ארוך (כמו במקרה שלנו…), פשוט מצלמים כמה פעמים כל חלק בנפרד, והאפליקציה מחברת את התמונות אחת לשנייה.
את זה הייתי חייבת לנסות.

אז צילמתי את החשבונית הארוכה כאורך הגלות ושכחתי מזה. למחרת, הפלא ופלא! קיבלתי הודעה שהחשבונית הוזנה לאפליקציה! אמנם לא כל המוצרים זוהו, אבל רובם כן, וזה היה ממש מגניב!

לאחר מכן פניתי ליצור את רשימת הקניות על בסיס החשבונית שצילמתי (כי הרי בדרך כלל אני קונה את אותם מוצרים). אפשר גם להוסיף מוצרים מתוך רשימה. פשוט עושים חיפוש (למשל על "גבינה") ומקבלים רשימת מוצרים רלוונטית שאפשר לבחור מתוכה (של כל מיני חברות, גם מתחרות, לא רק של שטראוס וכו') או להזין טקסט חופשי.

כשנמצאים בסופרמרקט בפועל, מעבירים את הרשימה למצב "התחלת קנייה", ואז פשוט לוחצים על המוצר אחרי ששמים אותו בעגלה והוא נעלם מהרשימה.


באפליקציה יש גם הצעות לכל מיני מתכונים, ואז אפשר להוסיף את המצרכים לרשימה ישירות מהמתכון.

 

פיצ'ר נוסף שהוא nice to have, זו האפשרות לקבל נקודות על קנייה של מוצרים של החברות "שטראוס", "עלית" ו"יד מרדכי". האפליקציה מזהה אותם אוטומטית מתוך הרשימה שצילמתם, ומסכמת את הנקודות. אני מודה שהייתי ממש מופתעת שזה עבד. בצבירה של כמות נקודות מסוימת (5000 ומעלה), אפשר להמיר אותן בחבילת שי של מוצרים של החברות הנ"ל.  כמובן שהמטרה היא לעודד אתכם לקנות מוצרים של החברות הנ"ל… אבל תכל'ס זה פיצ'ר שאינו מזיק.

בסך הכל מדובר באפליקציה מושקעת עם עיצוב נוח. יצרתי רשימת קניות לקנייה הקרובה מתוך החשבונית האחרונה, ואני מקווה שזה יעזור לי לעשות קצת סדר בקניות. אני בכל מקרה אמשיך לצלם את החשבוניות, ולו בשביל לראות אותן מומרות לרשימה אוטומטית, כי זה ממש מגניב בעיניי 🙂

לחצו להורדת האפליקציה מה-AppStore למכשירי אייפון [1]

לחצו להורדת האפליקציה מה-Google Play למכשירי אנדרואיד [2]