- פשוט מבשלת - https://mevashelet.com -

כתובת חדשה, תשתית חדשה, עיצוב חדש – "פשוט מבשלת" מתחדשת

השבוע העברתי את הבלוג לתשתית חדשה, מבוססת WordPress, שאמורה להיות מתקדמת ונוחה יותר. זה גרר גם עיצוב מחודש של הבלוג ובהזדמנות זו גם כתובת חדשה, קצרה וקליטה יותר – http://mevashelet.com [1].

פונקציונאליות חדשה, שרבים ביקשו ועכשיו קיימת בבלוג החדש, היא האפשרות להדפיס את המתכונים. לחיצה על "הדפסה" ליד כותרת המתכון תפתח חלון חדש עם המתכון בפורמט המתאים להדפסה.

כל המתכונים הועברו לאתר החדש מהאתר הישן, אך הם נמצאים בכתובות אחרות. ניתן לאתר אותם ע"י שימוש במנגנון החיפוש או דרך הקטגוריות (בהזדמנות זו נוספו גם כמה קטגוריות חדשות).

יש לי עוד לא מעט עבודה: ללמוד כיצד להתנהל בתשתית החדשה, לעבור על כל הפוסטים ולתייג אותם, לעדכן את הלינקים בכל הפוסטים, ועוד ועוד.

להסב בלוג כל כך ותיק, שמכיל כמעט 800 פוסטים, ומעל 1000 אנשים שרשומים לרשימת התפוצה שלו, הוא דבר לא פשוט בכלל, וכן, לפעמים קורות גם תקלות (כפי ששמו לב אלו שקיבלו עשרות מיילים על מתכונים שפורסמו ממאי, כתוצאה מתקלה שקרתה לי, וזו הזדמנות שוב להתנצל על כך).

מכיוון שזהו בכל זאת בלוג, ולא רק אתר המכיל מתכונים, ארשה לעצמי לנקוט בנימה אישית ולומר שאני מאוכזבת. אפילו עצובה. המעבר לאתר החדש היה מסובך יותר ממה שציפיתי, ובנוסף לכך קיבלתי תגובות מאוד לא נעימות (חלקן אף גסות רוח) גם בעקבות התקלה וגם בכלל. בנוסף היה לי שבוע מאוד לא פשוט, שבו חליתי בוירוס, יאיר מס' ימים עם חום גבוה, בעלי היה בחו"ל, אימי ואחותי בטיול בחו"ל, וכמובן כל הדברים הרגילים (ילדים, עבודה, בית). הבלוג הוא תחביב מאוד גדול שלי (אני מתמידה בו כבר כמעט 7 שנים)  וכמובן שרצוי שלא אקח את כל מה שקרה ללב ואמשיך הלאה, אבל זה לא פשוט בשבילי (גם בגלל שמטבעי אני טיפוס רגיש משהו… ובוודאי לגבי משהו שכל כך חשוב לי). חבל לי שההתחדשות כאן מתחילה בתו של עצב וכאב ולא בשמחה, כפי שצריך להיות.

תודה רבה לכל מי שכן טרח לשלוח מייל מפרגן או לכתוב תגובה נעימה כאן או בפייסבוק. זה מאוד מעודד ועושה טוב על הלב. תודה שזכרתם שמאחורי האתר הזה על שלל מתכוניו, עומדת בסך הכל אישה אחת.

אני שואבת המון כוח מתגובות שכותבים כאן בבלוג, ואשמח אם יגיבו יותר.

אני מקווה שהמשך הפעילות מעכשיו תהיה קלה יותר בזכות התשתית החדשה – ושההתחדשות תביא עימה רק דברים טובים! אמן.