- פשוט מבשלת - https://mevashelet.com -

ביקור ברד ולווט קאפקייקס, תל אביב

לפני מספר שבועות ראיתי הצעה באתר grouper לשובר בשווי 60 ש"ח  ל-Red Velvet קאפקייקס במחיר של 30 ש"ח. כמובן שברגע שזיהיתי את המילה "קאפקייקס" נפערו עיניי, וקניתי את השובר מבלי להסס. ביום שישי בשבוע חג החנוכה אייל היה בחופש, אז אחרי שראינו הצגה ביחד מטעם העבודה שלי ("הנסיכה והצפרדע", לא משהו), נסענו לתל אביב לרכוש כמה קאפקייקס.

רד וולווט קאפקייקס שוכנת ברחוב אבן גבירול 9 בתל אביב. זהו מקום קטנטן וחמוד שמוכר בעיקר קאפקייקס בסגנון ניו-יורקי, אך גם בראוניז, מאפינס, עוגיות ועוד. הבעלים הם זוג צעיר ונחמד שחי 4 שנים בניו יורק, וכשחזרו לארץ החליטו להביא את בשורת הקאפקייקס גם לכאן.
הקאפקייקס עצמן הן קאפקייקס בטעמים קלאסיים – וניל, שוקולד, גזר, קוקוס וכמובן – רד וולווט ("קטיפה אדומה"). לציפויים יש צבעים וטעמים שונים ומשונים – בננה, ליים, נענע, שוקולד, וניל, גבינת שמנת ועוד.
אייל בחר קאפקייקס שוקולד עם ציפוי וניל בצבע ירוק, ואני בחרתי עוד 6 קאפקייקס לקחת הביתה – גזר עם ציפוי גבינת שמנת, קוקוס, שוקולד עם ציפוי ליים, וניל עם ציפוי נענע, רד וולווט עם ציפוי גבינת שמנת, שוקולד עם ציפוי בננה.
כולנו (אני, בעלי ואייל) אהבנו מאוד את הקאפקייקס. הן לא מתוקות מידי, שזה הדבר העיקרי שאהבתי, והציפויים פשוט מעולים. אהבתי במיוחד את קאפקייק הגזר בציפוי גבינת שמנת, וגם קאפקייק השוקולד בציפוי בננה ובציפוי ליים היה מעולה.
הקאפקייקס נשמרו במקרר מספר ימים, והיו טעימים באותה מידה גם אחרי יומיים.

קאפקייק אחד עולה 13 ש"ח. אם קונים מעל 6 קאפקייקס, המחיר יורד ל-11 ש"ח לקאפקייק.

בקיצור – מומלץ. הבעיה היחידה שלי עם המקום, ובעצם עם כל המקומות בתל אביב, זהו נושא החניה. חניתי בחניון היכל התרבות ואני מעדיפה להדחיק את המחיר ששילמתי עבור חניה של פחות משעה.

למקום יש אתר [1] וגם דף בפייסבוק [2]. החברים של הדף בפייסבוק מקבלים הנחה בחנות, אז שווה להירשם.