- פשוט מבשלת - https://mevashelet.com -

ארוחת בלגן משפחתי ברשת בלאק בר אנ' בורגר (Black Bar 'n Burger)

לכבוד יום המשפחה שחל ב-4/2, החליטו במסעדת בלאק בר אנ' בורגר [1] להשיק ארוחה משפחתית, המיועדת לשני מבוגרים ושני ילדים. הארוחה תוגש בין התאריכים 15/1 ל-15/2 , בימים ראשון וחמישי בלבד, בשעות פתיחת המסעדה.
ביום שני האחרון הוזמנתי יחד עם בלוגריות ועיתונאיות אמהות לבוא לטעום את המנות בארוחה המשפחתית ביחד עם הילדים (היינו אורחי המקום). מכיוון שילדיי אכלנים לא קטנים, ידעתי שיהיה להם כיף, ושמחתי מאוד על ההזמנה, במיוחד שעד כה לא יצא לי לאכול בבלאק.
הארוחה המשפחתית מורכבת מ-6 המבורגרים קטנים בטעמים שונים שמגיעים עם סלט אישי, 4 נקניקיות עגל עבות, "נחשי" שניצל ו-3 תוספות לבחירה, ועלותה 189 ש"ח. 
טעמנו המבורגר עוף, המבורגר "פופאי" (תרד עם אגוזים) והמבורגר קלאסי. כל ההמבורגרים היו מאוד טעימים. במיוחד אהבתי את ההמבורגר המיוחד עם התרד, למרות שבגלל העובדה שהוא מכיל אגוזים, הוא מתאים רק לילדים מגיל מסוים. גם ההמבורגר הקלאסי היה מעולה.
קצת עיקמתי פרצוף כשראיתי שהארוחה כוללת נקניקיות, כי לדעתי זהו מאכל שלא מתאים לילדים. בתגובה נאמר לנו שמדובר בנקניקיות איכותיות מבשר עגל, כך שתעשו את השיקול שלכם. אייל אכל חצי נקניקיה ואמר שהיא טעימה.
התוספות שקיבלנו הן שעועית ירוקה עדינה, צ'יפס (שאייל חיסל במהירות. אהבתי את זה שהוא לא היה שמנוני), והום פרייז שאני מאוד מאוד אהבתי, אבל אייל לא – בגלל רוטב הצ'ילי המתוק שהיה לו חריף.
השארתי את גולת הכותרת לסוף – "נחשי" השניצל. מדובר ברצועות עוף עם ציפוי פריך, טעימות בטירוף, שהילדים פשוט זללו וזללו וזללו, וגם אני לא יכולתי להתאפק מלנשנש מהם… אני טבלתי ברוטב מיונז צ'ילי (אני חושבת) שהוגש איתם, והילדים פשוט החזיקו "נחש" בכל יד ואכלו ואכלו ואכלו.
הגודל של המנות ממש בסדר, ולדעתי מבחינה כמותית הארוחה יכולה להתאים גם ל-2 אמהות שלכל אחת 2 ילדים (בגילאים של הילדים שלי פחות או יותר, כי הרי אנחנו גם ככה בקושי אוכלות כשאנחנו עם הילדים).

כך נראית הארוחה – צילום: נמרוד גנישר.

לאחר שחזרנו הביתה, כמובן ששאלתי את אייל מה דעתו על המסעדה והאוכל:
אני: אייל, איך היה לך במסיבת המבורגרים שהלכנו אליה?
אייל: כיף.
אני: ממה הכי נהנית?
אייל: זו מסעדה עם המבורגרים ונקניקיות ושניצלים וצ'יפס, אז היא מאוד טעימה לי! וגם אהבתי את הצבעים שלה.
אני: ומה הכי אהבת?
אייל: הכי אהבתי שכשאמרתי לך שאני צריך לשירותים, אז אמרת לי: "שוב???" (היינו 5 פעמים בשירותים במהלך הערב). זה מאוד הצחיק אותי.

מילה על העיצוב של סניף רמת החייל – המסעדה מעוצבת בצבעי שחור-אדום-לבן (אייל מוסיף: גם קצת ירוק), והיא מאוד מגניבה. חוץ משולחנות רגילים, יש גם booths עגולים, יש "כוכים" כאלו עם שולחנות ואווירה אינטימית משהו, וגם הבר מואר בצבעי אדום-צהוב. אייל מאוד התלהב מכל זה, ובמיוחד מהשלטים באנגלית.
הילדים גם קיבלו טושים וחוברת פעילויות בכניסה. אייל מאוד התלהב, חיבר את הנקודות, פתר את המבוך, צייר וצבע.

הילדים מנשנשים

מי יותר שמח להצטלם עם מי? 🙂

נהנינו מאוד, ואני מניחה שהפעם הראשונה שלי בסניף של בלאק לא תהיה האחרונה…
לבלאק יש גם דף בפייסבוק [2].