- פשוט מבשלת - http://mevashelet.com -

סלט תירס, טונה, מלפפונים חמוצים ואבוקדו

אני עייפה.
היה לי שבוע מאוד עמוס וקשה, פשוט רצתי אחרי הזנב של עצמי ועם תחושה שאני לא מספיקה כלום. חיכיתי בכליון עיניים לסוף השבוע, אך לאט לאט התחיל להסתבר שהוא לא יהיה נחמד כמו שציפיתי. בחמישי בלילה יאיר התעורר בבכי כמה פעמים (שיניים? אולי), כך שבשישי אני ובעלי היינו הרוגים, ו-ויתרנו על התוכניות לארוחת בוקר בנמל ת"א ולביקור בפסטיבל good life של סופרפארם. בשישי בערב יצאנו לסרט (איירון מן 2 – נחמד), ובשבת בבוקר תכננו לקום מוקדם ולנסוע לטיול עם חברים, אבל בלילה יאיר התעורר עם חום ובכי הסטרי, כך שרוב הלילה היינו ערים. בבוקר היינו סחוטים לחלוטין, ביטלנו את תוכניות הטיול, וישנו בתורות – אחד מאיתנו ישן והשני נמצא עם הילדים. יאיר המשיך להעלות חום לסירוגין במשך כל היום והיה מאוד לא שקט. אם אכן מדובר בשיניים – שיצאו כבר ונגמור עם זה!
לארוחת צהריים אכלנו את ההמבורגרים [1] שהיו מיועדים לטיול, תפוחי אדמה קטנים למיקרו (שייעדתי בכלל למשהו אחר, אבל לא היה לי כוח להכין כלום) וירקות. כדי שהארוחה תהיה קצת פחות עלובה, הכנתי את הסלט הזה במהירות. קל להכנה, פשוט אבל טעים.
אפשר להוסיף לסלט גם מיונז, אבל אני לא אוהבת סלטי מיונז ולדעתי ממש ממש אין צורך.
המצרכים:
1 קופסת שימורים של גרגירי תירס
3-4 מלפפונים חמוצים, חתוכים לקוביות
1 קופסא שימורי טונה בשמן
1 אבוקדו, קלוף, מגולען, וחתוך לקוביות
מיץ לימון
אופן ההכנה:
מסננים את גרגירי התירס מנוזלי השימורים ושמים בקערה. מוסיפים קוביות מלפפונים חמוצים וקוביות אבוקדו. מסננים את הטונה מהשמן ומוסיפים לקערה. מתבלים במיץ לימון ומערבבים הכל.