- פשוט מבשלת - http://mevashelet.com -

שאלון – הסטיות הקולינריות שלי

הפוגה קלה במתכונים, לכבוד היכרות קטנה איתי, כפי שהבטחתי במסגרת חגיגות יום הולדת 7 לבלוג [1]:
פעם היה מדור בשם "הסטיות הקולינריות שלי" במוסף "שף" של "לאישה", שבו ראיינו שלושה אכלנים, שניים שעובדים בתחום (שפים, בשלנים, עיתונאי אוכל וכו') ועוד סלב אחד שאוהב אוכל/אוהב לבשל, עם סט שאלות קבוע מראש שחזר על עצמו בכל מדור. תמיד חלמתי שיום אחד יראיינו אותי לפינה הזו (אני משוגעת על שאלונים וסקרים), אבל המדור הופסק לפני שקיבלתי צ'אנס לכך. ובכן, בשביל מה יש לי בלוג אם לא בשביל הדברים האלו?
קבלו – הסטיות הקולינריות שלי.

מה אכלת היום לארוחת בוקר?
קרקרים עם קוטג', שהוצאתי מהמכונה בעבודה, ושתי כוסות תה קמומיל.

ואתמול לארוחת צהריים?
בחדר האוכל בעבודה: חזה עוף, אורז, עגבניות שרי, שעועית ירוקה מאודה, סלט גדול שמכיל: חסה מסולסלת, עגבניות, גמבה אדומה וכתומה וכף טחינה.

מהו הדבר הכי מחריד שאכלת?
אני לא חושבת שיש כזה, אלא אם כן מחשיבים כוסמת. אני משתדלת להתרחק ממאכלים מחרידים, בניגוד לאייל ובעלי, למשל, שאוכלים הכל.

מה לא תאכלי גם אם חייך תלויים בכך?
בני אדם, חתולים, כלבים, זוחלים, חרקים וכו'.

מה שנאת לאכול כשהיית ילדה?
מיליון דברים: עוף, קציצות, אבוקדו, גמבה, ביצים קשות, תרד, חלבה, חצילים, דלורית, אפונה ועוד ועוד. מאז שהתחלתי לבשל התחלתי לאהוב חלק מהדברים האלו. גיליתי איך להכין אותם ככה שיצא לי טעים.

מה הדבר האחרון שבישלת?
ארוחת חג לראש השנה [2]

עם איזו דמות, מכל תקופה, היית יושבת לאכול משהו?
הייתי שמחה להיות מוזמנת לשולחן של הדמויות מהסדרה "איך פגשתי את אמא" בפאב "מקלרנ'ס". פשוט להיות שם איתם. גם הסעודות בחדר אוכל של הוגוורטס תמיד נשמעות לי יאמי-יאמי.

איך תרצי את הקפה שלך?
אני לא שותה קפה. בכלל. קפאין עושה לי בחילות, כאבי ראש ולחץ דם נמוך. אני שותה רק תה צמחים ללא קפאין (בדרך כלל קמומיל) עם סוכרזית אחת.

מהי הסטייה הקולינרית שלך?
רוגלעך קפואים. אני מתה על זה. אני גם משוגעת על ארטיקים וגלידות.