- פשוט מבשלת - http://mevashelet.com -

עוגת יום הולדת בצורת רובוט

הכנתי את העוגה הזו לחגיגת יום ההולדת של אייל בגן. כמו בשנה שעברה [1], גם הפעם התבקשנו להביא עוגה קטנה. הצעתי לאייל שאכין לו עוגה בצורת רובוט, כי משום מה זכרתי שיש לי הוראות להכנת עוגה כזו מעוגה מלבנית. אייל מאוד התלהב.
כמובן שברגע האמת, לא מצאתי את ההוראות. כבר התחלתי לעשות שרטוטים ולחשוב על רעיונות, אך למזלי האתר parenting.com [2] הציל אותי, ובו מצאתי דוגמא לעוגת רובוט.
החלטתי לא ללכת על עוגת השוקולד המסורתית [3], אלא להכין עוגת בננות [4] (בעיקר בגלל שהתעצלתי ועוגת הבננות [4] יותר קלה להכנה…) בתבנית מלבנית קטנה. בעלי חתך אותה, ואני ציפיתי וקישטתי בכל מיני ממתקים.

אופן ההכנה:

א. הכנתי עוגת בננות [4] בתבנית מלבנית קטנה.

ב. בעלי חתך את העוגה לפי הדוגמא באתר parenting.com [2], וסידר את החלקים על משטח הגשה (במקרה זה השתמשתי במגש פלסטיק מרופד בנייר אפיה).

ג. ציפיתי את העוגה בקרם קצפת וניל (כמו לעוגת הפרפר [5], הקסילופון [6], החללית [7], הכלב [8], הארנב [9], החייזר [10], הסינר [11] וכו')

ד. קישטתי עם ממתקים: עוגיות אוראו לכפות הידיים והרגליים, שוקולד צ'יפס לברגים / חיבורים, עדשים וסוכריות גומי עגולות לעיניים, אוזניים, אף ולכפתורים השונים, סרט אדום חמצמץ-מסוכר עבור הפה, גלילות אוראו ומקלות חמוצים עבור קווי סימון, סוכריות קרמל לברכיים.

 

אייל מאוד אהב את התוצאה, וגם אני חושבת שיצא לי רובוט ממש חמוד 🙂