- פשוט מבשלת - http://mevashelet.com -

בלוג דיי 2012 Blog Day – חמישה בלוגי בישול אהובים

ה-31 באוגוסט הוא בלוג דיי (Blog Day), וביום זה נהוג שבלוגרים ממליצים ומקשרים לבלוגים אחרים שהם אוהבים.
אני עוקבת אחרי הרבה מאוד בלוגי בישול חו"לים, שמתחלקים לבלוגי בעיקר-אפייה, בלוגים שמתמקדים באוכל "חמוד" או אוכל לאירועים/ילדים/חגים (עוגיות מקושטות, fun food וכו'. מתה על זה), ובלוגים שמתמקדים יותר באוכל ובישול. אני אוהבת בלוגים עם מתכונים פרקטיים, קלים להכנה, עם תמונות איכותיות אך ריאליסטיות, ושממשק המשתמש שלהם ידידותי. אני מעדיפה פוסטים שהם "קצר ולעניין", כי אין לי סבלנות לבלוגים שמפרסמים עוד ועוד ועוד תמונות אווירה וצריך לגלול בהם שעות כדי להגיע למתכון.

לא היה קל לבחור. כל החמישה שבחרתי עונים לקריטריונים שציינתי למעלה, ושווה מאוד להכיר אותם.
אל תשכחו לבדוק גם את 5 הבלוגים עליהם המלצתי בבלוג דיי של 2011 [1].

Bakingdom
אני הרוסה על דרלה, הבלוגרית שמאחורי הבלוג היפיפה הזה, שמתמקד בעיקר באפייה. היא חובבת גדולה של הארי פוטר, כמוני, ובכל שנה ב-31 ביולי חוגגת לו יום הולדת בבלוג. חוץ מזה, המתכונים שלה פשוט מעולים, והתמונות נהדרות ולא מיופייפות. בלוג מושלם שהוא השראה גדולה.
מהבלוג הזה לקחתי את המתכון לרוטב קרמל מלוח עבור טארט שוקולד וקרמל מלוח [2], וקיבלתי השראה למתכון לטארט קרמל, שקדים, אגוזים ושוקולד [3].

Everybody likes sandwiches [4]
בלוג הבישול של ג'נט, מעצבת גרפית קנדית, אחריו אני עוקבת כבר המון זמן. המתכונים של ג'נט תמיד קלים להכנה ומחומרים בריאים ויחסית זמינים. ניסיתי כמה וכמה מתכונים שלה [5] בעבר, למשל: עוגת פירות בחושה [6], פרגיות בלימון ועשבי תיבול [7], תבשיל כרוב, תפוח וזרעי כמון [8].

Annie's Eats
אנני היא רופאה אמריקאית מאינדיאנפוליס, אימא לשניים, ובלוגרית אוכל פופולרית מאוד.  הבלוג שלה מעוצב, מקצועי מאוד, ומכיל מתכונים מעולים, שרבים מהם ננעצים על לוחות ברחבי פינטרסט, וגם על הלוחות שלי [9] כמובן. כדאי מאוד להכיר, אם משום מה אתם עדיין לא מכירים.

The Purple Foodie [10]
בלוג אוכל קטן וחמוד שאני אוהבת, ואני מודה שיש לי חולשה אליו בגלל שמו – אני מאוד אוהבת את הצבע הסגול 🙂 שאהין, הבלוגרית, היא שפית וכותבת על אוכל,  הודית במקור שכרגע גרה בפריז. המתכונים שלה בדרך כלל קלים להכנה, והיא כותבת גם על נסיעותיה בעולם בהקשר קולינרי, למשל ברומא, לונדון ובלגיה.

הכנאפה מתוקה [11]
אחרון חביב, בלוג חדש שפתח בעלי, המוקדש כולו לכנאפה. דודי הוא חובב כנאפה מדופלם, ומתחזק מאגר של עשרות רבות של כנאפיות ברחבי הארץ, אותן הוא דוגם, מבקר ומדרג – וכותב על כך בבלוג. מומלץ לחובבי המאכל.