Pin It

בלוג דיי 2011 – Blog Day – חמישה בלוגי בישול אהובים

מסתבר שה-31 באוגוסט זה בלוג דיי (Blog Day), וביום זה נהוג שבלוגרים ממליצים ומקשרים לבלוגים אחרים שהם אוהבים. החלטתי להצטרף לכיף 🙂

אני מנויה על הרבה בלוגים דרך קורא ה-RSS שלי, ואני מודה ש-90% מהם הם בלוגים מחו"ל. יש לכך שתי סיבות – בחו"ל יש יותר בלוגים שעוסקים באפייה, קאפקייקס, עוגיות ואוכל "חמוד", להבדיל מ"שחיתותי" או דקדנטי, ואני מאוד אוהבת לקרוא פוסטים על אפייה "חמודה" 🙂 מעבר לכך, אני יודעת שבבלוגים מחו"ל אמצא מתכונים עם ניחוחות זרים, שפחות מוכרים בצד שלנו של הכדור, וזה הרבה יותר מושך אותי.

אני אוהבת בלוגים שעוסקים בתכל'ס. אין לי ראש וכוח למילים ארוכות ולסיפורים ארוכים. המתכון והצילומים שלו מעניינים אותי יותר. אני גם לא אוהבת  צילומים מיופייפים עם over-סטיילינג. אני רוצה לראות את המנה כמו שהיא.

הבחירה ב-5 בלוגים בלבד לא הייתה קלה. בחרתי להמליץ לכם על 2 בלוגים ישראלים ו-3 בלוגים מחו"ל, שלדעתי כדאי לכם להכיר, כל אחד מסיבות אחרות 🙂

חמוציות
חמוציות הוא הבלוג של לימור ועינת, בוגרות תואר במדעי התזונה, ודיאטניות מתמחות. הבלוג הוא בלוג מקצועי העוסק בנושאי תזונה נכונה, אכילה בריאה, דיאטה וכו'. תענוג לקרוא את הפוסטים שלהן. הם תמיד מקצועיים ומכילים המון מידע רלוונטי וחשוב. אני תמיד לומדת שם משהו חדש.

BakeRonnie
למרות השם הלועזי, מדובר בבלוג ישראלי לחלוטין של בחורה מתוקה בשם רוני, מקסימה אמיתית. כמו שניתן להבין משמו, הבלוג עוסק בעיקר באפייה, אבל לא רק.  המתכונים ממכרים והצילומים פשוט נהדרים.

Baking Bites
הבלוג שהכי הכי הכי אהוב עליי. אם אני צריכה מתכון למשהו מתוק, זה המקום הראשון שבו אני מחפשת. המתכונים של ניקול מ-Baking Bites הם תמיד מדויקים, פשוטים להכנה, והתוצאות תמיד תמיד נהדרות. יש לה ידע עצום שהיא שמחה לחלוק ולהסביר – למה מוסיפים  קפה נמס לעוגות שוקולד, מה זה סילפאט ועוד ועוד. למדתי מהבלוג הזה המון.

The Cupcake Blog
בלוג לנשמה. כל יום אני נכנסת וצופה בתמונות מקסימות של קאפקייקס מקושטות מכל הסוגים, שלוקטו מרחבי הרשת. לפעמים יש גם קישור למתכון, אבל זו לא הפואנטה. הפואנטה זה הממתק לעיניים ולנשמה, ההשראה והצבעוניות. בלוג שעושה טוב.

Nami Nami
בלוג בישול שמגיע מ… אסטוניה! כן, כן.  אני אוהבת את הבלוג הזה בגלל המתכונים המיוחדים אך קלים להכנה, חלקם אסטוניים, חלקם גלובליים. גם התמונות מקסימות. לכותבת קוראים Pille  Petersoo, והיא אפילו הוציאה ספר מתכונים של הבלוג (שפעיל כבר 6 שנים), באסטונית כמובן…

«   |   »



תגובות

  • דפנה 31 באוגוסט 2011 , 22:51

    הוספתי את חמוציות לרידר שלי מייד. נראה מבטיח מאוד. תודה!

  • Limor aglarpour 31 באוגוסט 2011 , 23:06

    המון תודה רחלי! גם אני לומדת המון ממך על בישול וטעמים 🙂

  • ליאת 1 בספטמבר 2011 , 02:48

    הוספתי לי קישורים תודה

  • אגי 1 בספטמבר 2011 , 13:46

    יש המלצה לבלוג שעוסק בבישול טבעוני?

  • עידית 1 בספטמבר 2011 , 14:44

    תודה נחשפתי לעוד בלוגים שלא הכרתי.
    אשמח לדעת על עוד אם יש לך

  • Tomata 1 בספטמבר 2011 , 20:24

    קצרתי יבול נאה בבלוג דיי השנה 🙂 לפחות 10 בלוגים חדשים ברסס.
    רציתי להזהיר שאצלי האנטי וירוס התריע על סוס טרויאני מהאתר The cupcake blog. לתשומת לבכם, ואני מקווה שזו בעיה זמנית בלבד.

  • רחלי - פשוט מבשלת 2 בספטמבר 2011 , 00:41

    תודה על התגובות 🙂 יש המון בלוגים חו"ליים שאני אוהבת, אולי אעשה פה סקירה שלהם מפעם לפעם.
    tomata – לא קרה לי… מקווה שזה כלום.

  • עדי 3 בספטמבר 2011 , 00:17

    היי רחלי 😀
    אני אמנם לא בלוגרית, אבל אילו הייתי-
    אני ממליצה פשוט מבשלת כבלוג מספר 1!
    מזל טוב לשמונה שנים לבלוג 🙂

  • רחלי - פשוט מבשלת 11 באוקטובר 2011 , 00:31

    תודה עדי 🙂

לכתוב תגובה לפוסט