Pin It

תבשיל כרוב, תפוח וזרעי כמון

אני משתדלת לאחרונה לבשל "ממה שיש בבית" בלי לערוך קניות מיוחדות. איכשהו, גיליתי שבמקרר יש 3 ראשי כרוב, ואני לא לגמרי בטוחה איך הגיעו לשם… אבל אם הם כבר שם – כדאי להשתמש בהם.
נזכרתי שראיתי איפשהו מתכון לתבשיל של כרוב ותפוח, וזה נשמע לי מעניין. פניתי לעזרת לוח ה-food inspiration board שלי ב-Pinterest, שם אני שומרת קישורים לכל מיני מנות שאני רוצה לנסות (אתם מוזמנים לעקוב אחרי שאר הלוחות שלי גם כן).
אכן שמרתי בעבר קישור למתכון של תבשיל כרוב עם תפוח וזרעי כמון מהבלוג Everybody Loves Sandwiches. אני אוהבת את הבלוג הזה כי הוא מתמקד במאכלים בריאים, שבדרך כלל קלים להכנה ויוצאים מוצלחים. גם המתכון הזה יצא מוצלח ביותר. זרעי הכמון נותנים לו טוויסט הודי מיוחד, והוא רענן ולא כבד.

המצרכים:
1 כף שמן
1 בצל, קצוץ
1 תפוח ירוק, מגולען וחתוך לקוביות (השתמשתי בגרני סמית. אין צורך לקלף)
1 כף זרעי כמון
1 כרוב (לא גדול), קצוץ
1 כף חומץ תפוחים
מלח, פלפל שחור

אופן ההכנה:
מחממים את השמן במחבת, ומטגנים את הבצל עד שהוא מתחיל להזהיב. מוסיפים את קוביות התפוח ומערבבים, כך שהן מצופות בשמן. מוסיפים זרעי כמון וכרוב, ומערבבים היטב. מתבלים בחומץ, מלח ופלפל שחור.
מבשלים, תוך כדי ערבוב מידי פעם, עד שהכרוב רך אבל עדיין קרנצ'י.

 

«   |   »



תגובות

  • ארנון 13 בינואר 2012 , 17:01

    נראה מדליק! אני כבר הרבה זמן מבשל/אופה לפי מה שיש בבית. ותודה על ההפניה ל – Pinterest, לא הכרתי את האתר והוא נראה בהחלט שימושי.

  • סמדר 29 באוקטובר 2012 , 11:48

    היי רחלי, אפשר להחליף את זרעי הכמון במשהו אחר? איכשהו לא נראה לי שאצליח למכור את זה לבני ביתי אבל הצירוף של כרוב ותפוח נראה לי מעניין.

  • רחלי - פשוט מבשלת 29 באוקטובר 2012 , 12:10

    היי סמדר,לדעתי את פשוט יכולה לוותר עליהם

לכתוב תגובה לפוסט