Pin It

סיור מאחורי הקלעים של תערוכת "מבשלים 2010"

ממחר ועד יום שישי כולל (14/4-16/4) תתקיים בגני התערוכה תערוכת "מבשלים 2010", המיועדת לקהל הפודיז, חובבי הבישול והאוכל. זו הפעם הראשונה שעורכים תערוכה כזו בארץ (למה רק עכשיו? לא ברור).
היום הגעתי לגני התערוכה לערוך סיור קצר עם עוד כמה בלוגרים ואנשי רשת כדי לראות את התערוכה בשלבי ההקמה שלה, לפני שיפתחו את הדלתות מחר ב-10 בבוקר.
בתערוכה יהיו מציגים שונים מתחומי הבישול והאוכל – חברות מזון, יצרני מכשירי חשמל למטבח, יצרני אביזרים שונים ועוד. כמו כן יערכו סדנות שונות (שההרשמה אליהן כבר sold out) והרצאות והדגמות שונות.
התערוכה מחולקת לשני מתחמים – ביתן 10 ואוהל ענקי קבוע שנמצא מחוץ לביתן. בכניסה לתערוכה התמקמו חב' המגזינים "על השולחן" וכן אתר "תפוז". לאחר מכן מתחיל שטח המציגים, כשבמרכז האולם הוקם חדר הסדנאות ובו מטבח מצויד. בנוסף לכך קיים חדר נפרד להרצאות שגם בו מטבח מצויד עם מראה ענקית, לנוחיות המשתתפים.
באולם הוגדר מתחם בשם "טוסקנה הקטנה", שבו הביתנים עוצבו בסגנון של ביתני שוק והמראה הכולל יהיה טוסקני/כפרי. באוהל הקבוע, בנוסף למציגים השונים, הוקם מתחם המוקדש ליין.
ניכרת ההשקעה הגדולה בתערוכה בכלל ובביתנים בפרט. למשל, חב' "הרדוף" עיצבה את הדוכן שלה בסגנון "קיבוצניקי" עם טרקטור גדול, וחב' "נני" המשווקת מוצרי קפה יצרה פסל שהורכב ממקינטות. ניכר שהכל נעשה באהבה ועם דגש על הפרטים הקטנים: הדגמות בביתנים למבקרי התערוכה, פנקס קופונים שמקבל כל מבקר עם הנחות ומבצעים למימוש בתערוכה (כי אני בטוחה שכל מי שמגיע יהיה מעונין גם לקנות, ולא רק לשזוף את העיניים), ואפילו מתחם שמירת חפצים לשמירת הקניות שלכם בזמן שאתם מסתובבים להנאתכם. בנוסף לכך יפה התמהיל בין חב' גדולות ומוכרות (בוש, א.ל.מ, הרדוף, יד מרדכי) לבין יצרני בוטיק (כמו נאדין קאפקייקס, מאפיית נינה).
כניסה לתערוכה תעלה 40 ש"ח בקופות, ו-30 ש"ח בקניה דרך אתר האינטרנט של התערוכה (ואז גם משתתפים בהגרלה שווה).

שלט הכניסה לתערוכת מבשלים 2010

«   |   »



תגובות

  • דודי 14 באפריל 2010 , 09:33

    המארגנים יכלו לפחות לצ'פר אותכם במשהו…

  • יפה בן חור 14 באפריל 2010 , 09:45

    לרחלי שלום
    תודה על העידכון מקווה להיות
    ברצוני לבקשך לבטל את העידכונים הרבים
    אלי למייל כמובן להשאיר עידכון אחד בלבד
    תודה
    נ.ב הרבה מזל טוב ונחת

  • רחלי 14 באפריל 2010 , 17:43

    היי יפה, היית רשומה פעמיים – טיפלתי.

לכתוב תגובה לפוסט