Pin It

קפה בוגרשוב

השבועות האחרונים היו מאוד מתישים ומעייפים, ובמיוחד השבוע הזה. כשקיבלתי הזמנה להתארח בקפה בוגרשוב בתל אביב ממש ממש שמחתי. לא שמעתי על המקום בעבר (גם לא על "מקום האם" שלו, קפה הנרייטה), אבל התאים לי מאוד לצאת עם בעלי למקום לא פלצני, שאפשר להירגע בו, לדבר ולאכול אוכל טוב. קפה בוגרשוב הוא לחלוטין מקום כזה. אמנם לא הייתי נוסעת אליו במיוחד, אבל אם אתם באיזור, או שיש לכם חברים שגרים באיזור, או שאתם מחפשים מקום חמוד בתל אביב לשבת בו – קפה בוגרשוב הוא אופציה מצוינת. נותר לי רק להצטער שהוא לא נמצא בעיר מגוריי הפרברית (שלא לומר פריפריאלית).
גילוי נאות: הייתי אורחת המקום. 

כשנכנסנו למקום ישר התאהבתי בו. הוא היה מקושט לכבוד השנה החדשה באורות קטנים מנצנצים, האווירה אינטימית, על כל שולחן יש נר, הכסאות לבנים ורטרו-like, והלוגו של החתול הכחול שולט במפיות, בתפריט וגם על הקיר. האווירה הנינוחה ישר הרגיעה אותי. התיישבנו לנו בפינה אינטימית, קצת מוחבאים, וצופים על האיזור המקורה שבחוץ (איזור המעשנים) על אורותיו. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

הזמנתי תה לימון ומנטה (אהבתי), ובעלי הזמין קפה הפוך (ונשאל אם בכוס זכוכית או קרמיקה, קטע תל אביבי שמשעשע אותי כל פעם מחדש) ושליש טובורג (יש מבצע של טובורג ב-10 ש"ח).
פתחנו במנה של חציל קלוי ובצל לבן עם טחינת כמון וטוסטונים. מנה פשוט מעולה. מצד אחד הבצל הוסיף מתיקות ומצד שני הכמון הוסיף ספייסיות למנה. שילוב מעולה.  זו מנת החציל מבין הטעימות ביותר שאכלתי עד היום. איזו פתיחה מצוינת!
בנוסף לכך הזמנו קסדיה גבינות עם גוואקמולה וסלט עגבניות פיקנטי. קסדיה היא מעין טוסט שבמקום לחם עשוי מטורטיה. הקסדיה היתה ממולאת במוצרלה ובגבינת עיזים עם בצל ועגבניות. המנה היתה ממש טעימה, וגם התלהבתי לחלוטין מהקונספט של טוסט מטורטיה. קראתי על כך בעבר, אבל לא חשבתי לנסות אותו אף פעם עד שטעמתי. אהבתי את זה שבשתי המנות הטעמים היו מאוד ברורים. כשאכלתי מהקסדיה ישר הרגשתי את הטעמים של גבינת המוצרלה וגבינת העיזים. 

 

 

להמשך הזמנתי סלט קינואה עם סלמון, צנוניות ועגבניות שרי, ובעלי הזמין פסטה פנה בולונז. שתי המנות היו טעימות, אבל לא יוצאות דופן. מנות הפתיחה השאירו עלינו רושם יותר גדול. הזמנו גם לחם עם חמאה. הלחם הכפרי הגיע חם, והחמאה הגיעה רכה ונימוחה, כמו שצריך. בדיעבד, דרך אגב, היה מיותר להזמין את הלחם, כי המנות היו גדולות ומשביעות. לא הצלחנו לסיים אותו… 

 

 

 

לקינוח המלצרית המליצה בחום על הפאדג' שוקולד, אז זרמנו איתה. הקינוח התגלה כעוגת שוקולד חמה עם קישוט של מטבע שוקולד לבן, שהוגשה עם גלידת וניל. כשחצינו את העוגה גילינו את המרכז הנוזל והחם שלה. מטבע השוקולד הלבן נפל לתוך הלבה השוקולדית ונמס לו לאיטו. מממממ….. זה היה טעים!! השילוב עם הגלידה הקרה היה פשוט מנצח. בעלי "גנב" לי את הביס האחרון, ואני התאפקתי שלא ללקק את הצלחת. 

 

 

 

העברנו ערב מקסים וטעים. השירות היה ידידותי וחביב, האווירה במקום קסומה, המחירים נוחים, והמנות טעימות, גדולות ומשביעות. יצאנו מחויכים ושמחים. איזה כיף שיש מקומות כאלו!

קפה בוגרשוב – רח' בוגרשוב 27 (פינת חובבי ציון), תל אביב. יש גם דף בפייסבוק. המקום אינו כשר והוא פתוח בכל ימות השבוע, כולל שבת, עד 1:00 בלילה.
אנחנו ביקרנו בערב, אבל יש גם תפריט ארוחות בוקר.
משעה 22:00 האלכוהול (מלבד הבירה והיין) מוצע ב-50% הנחה.

«   |   »



תגובות

  • דודי 8 בינואר 2011 , 00:35

    החציל הקלוי היה מבחינתי הטעים ביותר שטעמתי מעולם.. ממש חוויה! 🙂

    היה כיף…

  • ורד והדס 8 בינואר 2011 , 12:03

    היי רחלי, נראה מעולה, הצילומים מאד יפים. כמובן מדבר אלי הקינוח…יאמי יאמי…
    שבת שלום.

  • טל 12 בינואר 2011 , 18:04

    שלום רחלי, כתבה מצויינת!! נהנתי.

    בקרוב יש יום הולדת לבעלי, קיבלנו המלצות על מסעדת סושי סמבה (הוא מאוד אוהב סושי).
    ראיתי שליום הולדתך הלכת לשם כפי שכתבת בבלוג, אשמח אם תוכל לתת חוות דעת קצרה
    כמו כן, שמעתי ממספר אנשים שיש שם בעיה עם השירות? הבנתי שהמלצרים לא משהו
    אשמח לתגובתך, תודה ותמשיכי לכתוב בלוג כ"כ נחמד 🙂
    טל.

  • רחלי - פשוט מבשלת 12 בינואר 2011 , 19:18

    היי טל, אני ובעלי מאוד אהבנו את סושי סמבה. אחלה אווירה והשירות היה מעולה. דווקא לא אכלנו סושי אלא התמקדנו יותר באגף פירות הים והדגים, טירידיטו ועוד. אני מתכננת להעלות פוסט על המסעדה בשבוע הבא.

לכתוב תגובה לפוסט