- פשוט מבשלת - https://mevashelet.com -

שומרי משקל: שבועות 5-6

תקופה מוזרה עוברת עליי. השבועות האחרונים היו עמוסים, קרו כל מיני מאורעות חדשים, ויצאתי כמה פעמים מאזור הנוחות שלי. הגלגלים בראש כל הזמן נעים ומסתובבים, וזהו מצב שפעם היה שולח אותי למקרר כל דקה בערך. הפעם דווקא לא. אין לי כל כך תאבון, והאוכל לא ממש מעניין אותי. הייתכן שמשהו משתנה אצלי בלי ששמתי לב? ערב אחד בעלי הציע שנזמין סושי (הדבר שאני הכי אוהבת בעולם), וויתרתי כי לא הייתי רעבה ולא התחשק לי, למרות שהיו לי מספיק נקודות… אני לא מכירה את עצמי ככה, ולא יודעת איך לעכל את ההתנהגות הזו.

מאז הפוסט האחרון [1] ירדתי קילו וחצי, כלומר סה"כ 4.5 ק"ג מאז שהתחלתי את התהליך מחדש, ו-8 ק"ג מאז שהתחלתי ללכת לקבוצה במקום העבודה הקודם. כבר ממש רואים שרזיתי (חברה שלא ראיתי מאז סוכות, הופתעה מאוד כשראתה אותי), והמכנסיים הקבועים כבר נופלים ממני. כנראה שירדתי מידה. הגיע הזמן לעשות סדר בארון ולמצוא בגדים אחרים ללבוש.
היעד הבא שלי הוא לרדת עוד 2 ק"ג ולערוך מסיבה לכבוד מינוס 10 ק"ג, כמו שהבטחתי לעצמי בזמנו 🙂

גיליתי לאחרונה את האתר תיאבון בריא [2] של גליה לנגלי-ג'וטר. כדאי לקרוא את המאמרים והסיפורים שלה. אני מאוד הזדהיתי, וקיבלתי כמה נקודות למחשבה. אמנם יש לי עוד דרך לעשות עד שאגיע למשקל תקין, אבל כשזה יקרה אני רוצה להיות מוכנה נפשית ורגשית להתמודד עם מצב הרזון. זה אולי נשמע מוזר, אבל אני בטוחה שמי שכבר הייתה שם תבין אותי. הבעיות שלנו עם עצמנו וגופנו לא נעלמות כשאנחנו מגיעות למשקל תקין. לי נדמה שהן דווקא מתעצמות. להרבה אנשים יותר "נוח" איתנו כשאנחנו שמנמנות, וכשהמצב משתנה, גם היחס בהתאם. התמודדות עם יחס הסביבה והיעדר תמיכה, דווקא כשנדמה לנו כשהגענו "למנוחה ולנחלה" ואנחנו יותר חשופות רגשית, הוא משהו שצריך להתכונן ולעבוד עליו.

הרבה מגיבים מבקשים שאפרסם מתכונים דיאטטיים. אני מזכירה שיש קטגוריה שלמה בבלוג בדיוק לזה – קטגוריית מתכונים דיאטטיים [3]. הנה כמה מתכונים נבחרים שאני אוהבת במיוחד, מתוך הקטגוריה:
שקשוקה עגבניות, בזיליקום וגבינה בולגרית [4]
המבורגר טונה אדומה אסייתי [5]
המבורגרים פשוטים [6]
מרק ירקות קרמי [7]
פירה כרובית וקולורבי
חזה עוף בטריאקי, פפריקה מתוקה ופסטו [8]
דג סול ברוטב עגבניות וגמבה אדומה [9]

ועוד משהו קטן שעושה לי את זה לאחרונה…. ארטיק אבטיח. עבורי אלו 3 נקודות פלוס של כיף טהור.

ביום שישי חגגתי את יום הולדתי ה-34. אני מאחלת לעצמי שעד גיל 35 אגיע לאן שאני רוצה להגיע.

לפוסטים הקודמים בסדרה:
שומרי משקל: שבוע ראשון [10]
שומרי משקל: שבוע 2 [11]
שומרי משקל: שבוע 3 [12]
שומרי משקל: שבוע 4 [1]

 

  [13]