Pin It

שומרי משקל: שבוע 4

ביום שישי שעבר הייתי בפגישה הרביעית של שומרי משקל. בשבוע השלישי לא ירדתי, אבל הפעם המכנסיים צדקו: ירדתי 900 גרם! החלפתי קידומת במשקל וזכיתי לריקוד שמחה מיוכי המדריכה 🙂
אני מרגישה שנכנסתי לשגרה מסוימת, וחוץ מפעילות הרישום (שהיא כבר אוטומטית בשבילי) אני לא ממש מתעסקת כל היום במה שאני אוכלת, ואני גם פחות רעבה. העובדה שאני בבית כרגע גם מקלה עליי, כי אני פחות חשופה לפיתויים, וכי דאגתי שכל הדברים שאני אוהבת לאכול ושאינם "עולים" הרבה נקודות יהיו לי זמינים. בגלל שאין לי רכב כרגע, אני גם הולכת הרבה ברגל (לקחת את הילדים מבית הספר והגן), ואני מניחה שגם זה עוזר…

עלו כמה שאלות ותגובות בפוסט הקודם שאני רוצה לענות עליהם:
חדוה שאלה מה אני אוכלת בבוקר עכשיו כשהפסקתי לאכול מוצרי חיטה. פעם הייתי אוכלת סנדביץ' בבוקר, ועכשיו אני אוכלת פרוסת של גבינת טל העמק 9% (בלי לחם), יוגורט פרי 0%, ומנה של ענבים. אם נחה עליי הרוח אני מכינה לי ממרח כלשהו – למשל אבוקדו עם טונה, או טונה עם גבינה בולגרית, או ביצה קשה עם אבוקדו… ופשוט אוכלת אותו בלי לחם.
נחמה העירה שפרסמתי את הפוסט הקודם אחרי פוסט של עוגות יום הולדת מפתות וזה לא לעניין. אני ממש לא מסכימה עם הקונספט הזה. עוגות וממתקים הם חלק מהחיים. אני לא נמנעת מהם ואין לי גם כוונה להימנע. אני אוכלת שורה של קוביות שוקולד לפחות פעם ביום בכיף ובהנאה גדולה. אחיותיי חגגו יום הולדת לא מזמן, וגם אז הקפדתי לטעום מכל העוגות – כפית מכל עוגה. אני לא מתכוונת להגביל את עצמי כי אני לא בעונש, ומרמורים ותסכולים בסופו של דבר מעוררים את האכילה הרגשית ורק מעודדים לרוץ למקרר לפיצוי. מאותה סיבה אני לא נמנעת מללכת למסעדות.

מחר אני לא הולכת לקבוצה, אבל אלך ביום ראשון שלאחר מכן. להפתעתי אני פחות לחוצה על המספרים. אני מרגישה טוב ויודעת שאני בדרך הנכונה, נוח לי יותר בבגדים וזה משרה עליי תחושת נינוחות כללית. אני יודעת שבסופו של דבר, אם אמשיך ככה, המשקל העודף ירד, ואין סיבה להילחץ. כמה גרמים ירדתי בכל שבוע זה פחות מעניין.

אם גם אתם התחלתם תהליך של ירידה במשקל ומחפשים מה לאכול, אל תשכחו להציץ בקטגוריית המתכונים הדיאטטיים שיש בבלוג.

לפוסטים הקודמים בסדרה:
שומרי משקל: שבוע ראשון
שומרי משקל: שבוע 2
שומרי משקל: שבוע 3

 

«   |   »



תגובות

  • מרינה גולדשטיין 25 באוקטובר 2012 , 14:25

    בובה, הכי חשוב הוא שאת מרגישה טוב, תמשיכי ליכתוב מישום שגם פה זה סוג של מיסגרת, המישקל והקילוגרמים לא ממש חשובים…ותיזכרי את הדבר הכי הכי חשוב : סבלנות! כמו שלא עלית בחודש, ככה גם תרדי לאט, וזה הכי חשוב.

  • AI 26 באוקטובר 2012 , 02:55

    התהליך נשמע שפוי ביותר, והרי זו המטרה, בהצלחה.
    עשית לי חשק להצטרף.

  • יסמין 26 באוקטובר 2012 , 10:30

    גם אני כאן קוראת ותומכת.
    .
    ודרך אגב לעניין מסיבת הפרישה מסוף אוקטובר-כל נובמבר. יש לנו בעבודה גל של עזיבות (דור הבייבי בום יוצא לפנסייה). ארבע מסיבות פרישה, ישיבה אחת גדולה ויום הולדת לאבא שלי. הנה החלוקה שלי: במסיבה הראשונה אכלתי יפה, בשתיים שבוע הבא שאחת מהן לא צפויה להיות הרבה מעבר לירקות, התכנון הוא לאכול מעט, בישיבה הגדולה אוכלים מעט מאוד, במסיבה האחרונה האוכל יהיה בוודאות ירקות וגבינות דלות, וביום ההולדת של אבי לא יהיה כלום, אולי הוא יפנק את בעלי החיים שלו באוכל יקר, בני אדם יכולים להוריד ציפיות, הוא מאלה שלא מגישים כלום ואם הוא מתפרע הוא מכין תה.

  • דנה 26 באוקטובר 2012 , 11:03

    יצ מכל עוגה? וואו, השתוללת… חח… המשיכי כך!!

לכתוב תגובה לפוסט