Pin It

סיכום שנת 2015 בבלוג, ומבט ל-2016

שנת 2015 הייתה שנה מיוחדת, משום שבתחילתה (ב25 בינואר ליתר דיוק) ילדתי את בני השלישי, איתמר המהמם והמתוק. זה השפיע על כל השנה גם מבחינת תדירות הבישולים, תדירות הכתיבה פה בבלוג, וסוג המאכלים שאני מכינה. למען האמת, אני מבשלת המון וכמה פעמים בשבוע, כי יש לי 3 ילדים ובעל להאכיל 😉 אבל ברוב המקרים אני מבשלת מאכלים מוכרים שהכנתי פעמים רבות בעבר והם פופלאריים אצלנו בבית. למרות זאת, עדיין הצלחתי השנה לנסות ולהמציא כמה מתכונים חדשים.
השנה גם התחלתי להתנדב בפרויקט "סירי לידה" (בערך כשאיתמר היה בן 4 חודשים), שבמסגרתו אני מבשלת ארוחה חמה פעמיים בחודש ליולדת טרייה מהעיר שלי, הוד השרון. גם זה מעסיק אותי בגזרת הבישולים. יש לי גם כמה חברות שילדו השנה וגם להן "עשיתי סירי לידה", כמו שבעלי קורא לזה, ובישלתי להן אוכל אחרי שילדו.

חידוש שערכתי בבלוג השנה הוא הניוזלטר התקופתי שאני מוציאה, פעם בשבוע-שבועיים בערך, ובו סיכום של מה שקורה אצלי בגזרת הבישולים בכלל, מתכונים חדשים בבלוג, מתכונים ותיקים שניסיתי שוב לאחרונה, המלצות ועוד. אתם מוזמנים להירשם לניוזלטר בלינק הזה.

בשנת 2015 פרסמתי 55 פוסטים, שזה ממוצע של 4.5 פוסטים בחודש ופוסט לשבוע. ממש לא כמו הממוצעים של השנים הקודמות, אבל תדירות לא רעה בכלל, לדעתי. החודשים עם מספר הפוסטים הגדול ביותר היו יולי 2015 (7 פוסטים) ודצמבר 2015 (8 פוסטים).

סטטיסטיקת פוסטים בבלוג בשנת 2015

כמו שניתן לראות מההתפלגות של מס' הפוסטים שפורסמו בכל קטגוריה ב2015, אני מתמקדת בעיקר בבישול טבעוני/צמחוני וללא גלוטן, וכן בבישול ביתי שמיועד לילדים. כל המאפים המתוקים והקינוחים לוקחים חלק מאוד קטן יחסית בנסיונות הבישול שלי, בניגוד לשנים קודמות.

בשנת 2015 היו בבלוג מעל 380,000 ביקורים של כ-267,000 מבקרים. שלושת הדפים הפופולאריים ביותר, מלבד דף הבית, היו חלה עם קמח השמרים של אסם, דג סול אפוי בלימון, שום ופטרוזיליה, וגזר גמדי בשום ודבש.

הפוסטים הפופולאריים בבלוג ב2015

עוגות יום ההולדת של 2015:
עוגה בצורת סושיעוגה בצורת מיכל פופקורןעוגה בצורת המספר שש 6עוגת R2D2, עוגת כוכב המוות מstar wars.
הכנתי גם עוגה עם ציור של לווין ליום ההולדת של בעלי, שלא פרסמתי בבלוג, וגם קאפקייקס עצים לט"ו בשבט.

עוגות יום הולדת 2015

עוגות יום הולדת 2015 - 2

המתכונים האהובים עליי ב2015
היה קשה לי מאוד לבחור אילו מתכונים אהבתי, כי רבים מהם היו מוצלחים ואני חוזרת ומכינה אותם שוב ושוב. בכל זאת, אלו הם הנבחרים שלי, בין אם כי אני אוהבת אותם ובמיוחד ובין אם כי זכו לפידבקים הכי טובים מבני הבית.

שניצל דג אפוי בתנור
קוסקוס עם ירקות וכדורי עוף
מרק קישואים, כרובית ושמיר
ספרינג-רולים חמים במילוי כרוב וגזר
פיצות מבצק קמח שמרים
סלט אצות וואקמה, מלפפונים ואטריות קונג'אק (סקיני פסטה)
פסטרמה הודו ביתית
פיצה כשרה לפסח
סהרוני פיצה מבצק מלאווח

המתכונים האהובים עליי ב2015

מבט ל-2016
השנה אמשיך לבשל אוכל ביתי, עם נטייה לצמחוני/טבעוני, ללא גלוטן ודיאטטי. אמשיך לחפש דרכים לגוון לנו את ארוחות הצהריים והערב. יהיו יותר חגיגות יום הולדת כי יש יותר ילדים 🙂
אני מתכננת להכין לאיתמר עוגה בצורת ענן ועוגה בצורת שמש ליום הולדתו. אייל ביקש שאכין לו עוגת שחמט (ריבועים שחורים ולבנים), שניסיתי להכין ב2015 אבל קצת התפרקה לי… יאיר ביקש שיום ההולדת שלו יהיה בסימן "מתחת לפני הים" (under the sea), אז אני מניחה שעוגת יום ההולדת תהיה קשורה לנושא.
אני רוצה להתנסות יותר בבישול ירקות, בעיקר עלים ירוקים כמו תרד, חוביזה, באק צ'וי וכו'. אני כבר המון זמן מתכננת לנסות להכין עלי גפן ממולאים ועוד לא יצא לי. אני גם רוצה להמציא עוד דרכים טעימות לאכול טופו, שאני מאוד אוהבת.

אני מאחלת לכולכם שנת 2016 מדהימה, מלאה בשפע וכל טוב.  תמשיכו לבקר ולעקוב אחריי, כיף לי שאתם פה. תודה לכל מי שמגיב, מנסה את המתכונים ומבקר כאן.

ולסיכום, מסרים לחיים באדיבות הסרט "יש ילדים זיגזג" ובאדיבות סדרה ששכחתי את שמה:

את החיים מבינים אחורה אבל צריך לחיות אותם קדימה

הסוד לחיים ארוכים ולאושר הוא שוקולד

«   |   »



לכתוב תגובה לפוסט