Pin It

ביקור בסניף לגעת באוכל בראשון לציון, וסדנת חגיגת בשרים עם השף עדי שוורץ

הוזמנתי יחד עם בלוגרים נוספים לבקר בסניף "לגעת באוכל" בראשון לציון, וספציפית להכיר את הקצביה שלהם, וכן להשתתף בסדנת "חגיגת בשרים" עם השף עדי שוורץ.
אני מודה שלרגע הססתי אם לקבל את ההזמנה.
כשאני נכנסת למקומות כמו "לגעת באוכל", העיניים שלי נפערות, שיווי משקלי מתערער, והיד שלי מאוד מאוד קלה על הארנק.
תהיתי ביני לבין עצמי, האם כדאי לקחת את הסיכון, במיוחד שחשבון הבנק אינו במצב כל כך סימפטי… אבל הגעתי למסקנה שזו בדיוק ההזדמנות גם לתרגל קצת איפוק וגם ללמוד קצת יותר על בישול עם בשר בקר.

לבושתי אומר שלמרות שגרתי בעבר (לפני 8 שנים) בראשל"צ, מעולם לא ביקרתי בסניף "לגעת באוכל" שם, שקיים כבר 10 שנים. אני מכירה את הסניף (הכשר) ברעננה, אבל הסניף בראשל"צ הוא הרבה יותר גדול. מדובר בפשטות במקדש של בישול. מה אין שם? מיליון סוגים של קפה ומכונות קפה; מיליון סוגים של תבלינים, עשבים, קטניות, צמחים ועוד, גם כאלו שבחיים לא שמעתי עליהם; חליטות תה פירותיות ובריאותיות; מאפים, טחינה, פירות יבשים, כלים ומוצרי אפיה מכל הסוגים, וכמובן מעדניית גבינות וקצביה. כל העובדים במקום, וגם מנהל הסניף, מאירי פנים, נכונים לעזור, ופשוט נחמדים נורא!

לפני שהתחלנו בסדנה, עשינו היכרות עם הקצביה ועם אדוארד, הקצב הראשי. אדוארד, קצת ביישן אבל סופר-סופר-סופר מקצועי, הסביר לנו על חלקי הבשר השונים ושיטת הבישול שמתאימה לכל אחד. זה היה מאוד מעניין ומלמד, ורק חבל שהוא לא הקצב השכונתי שלי…

לאחר מכן התחלקנו לרביעיות והתחלנו בסדנה המעשית. כל קבוצה הכינה מנה נפרדת – אני הייתי אחראית על חיתוך הירקות במנדולינה עבור סלט נבטים, צנון וקולרבי. אחותי קנתה לי מנדולינה ליום הולדתי, ובסדנה תרגלתי את השימוש בה – ועכשיו אני מרגישה בטוחה לנסות זאת גם בבית. עדי, השף המקסים, עבר בינינו והדריך אותנו לגבי ההכנה. היה ממש כיף 🙂
עדי ביקש שלא נחלוק את המתכונים שלו, אז תאלצו להסתפק בתמונות…

סלופי ג'ו בלחמניה, עם הום פרייז

נתחוני סינטה צרובים בויניגרט עשבי תיבול עם עגבניות חצי צלויות, על חציל שרוף

אסקלופ מלאזנה – אסקלופ משייטל ברוטב עגבניות בתנור עם פרוסות חציל וגבינה מוקרמת (לא חייבים להוסיף גבינה)

טורו פילה בקר צרוב עם רוטב מתקתק, וסלט נבטים וג'ינג'ר ברוטב ואסאבי – זה מה שהקבוצה שלי הכינה, וזו המנה שהכי אהבתי בכל הארוחה. פילה הבקר היה מעולה!!

לקינוח – קיבלנו מלבי מוקצף על שערות קדאיף.

יש תמונות נוספות באלבום של הדף של "פשוט מבשלת" בפייסבוק.

בסוף הסדנה קיבלנו במתנה בשר (באיכות מעולה), שממנו הכנתי סלט חסה, רצועות סטייק אנטריקוט, פלחי תפוז וחמוציות מיובשות, וכן אוסף של תבלינים שונים ומיוחדים, טחינה גולמית "סבא חביב" (מעולה!) ומטחנת פלפל שחור. זה היה ערב משגע, ואני רשמתי לעצמי בראש, שגם אם איני גרה באיזור, כדאי מידי פעם לקפוץ לביקור.

כמובן שגם לא יכולתי להתאפק וקניתי כמה דברים: 2 חליטות תה פירותיות, רצועות הדרים מסוכרות (מתה על הדבר הזה), צנתר כוכב (להזלפת קרמים על קאפקייקס כמובן), יין למברוסקו מעולה שהגישו לנו בסדנה, וגולת הכותרת – מיקרופליין!!! החלום התגשם 🙂

«   |   »



לכתוב תגובה לפוסט