Pin It

התוכנית מאסטר שף – שבוע שלישי

הקשב! ברוכים הבאים לטירונות של מאסטר שף. בתפקיד המ"כים: חיים כהן ואייל שני. בתפקיד הממ"ית: מיכל אנסקי. איזה לחץ!
אמרתי או לא אמרתי לכם שיצטרכו לקצוץ בצל במחנה האימונים? איזה פחד. עכשיו הבנתי סופית שגם אם איכשהו הייתי מצליחה לעבור את האודישנים (בעזרת סיפור קורע לב כלשהו?), בחיים, אבל בחיים, לא הייתי שורדת את מחנה האימונים. קודם כל, אני מבשלת בקצב שלי (שהוא לא מהיר במיוחד), קוצצת בצל "בינוני" ולא דק, מפרידה ביצים עם הידיים ולא עם הקליפה, ובחיים שלי לא פילטתי דג (בשביל מה יש מוכר דגים, בשביל מה?). באורז אני דווקא מוצלחת, אני חושבת, אבל מנגל מעולם לא תיפעלתי. על המנה שמייצגת אותי אני בכלל נבוכה לדבר, משום שאין לי מושג מהי. האם אני אמנון ברוטב עגבניות? האם אני קניידלך? האם אני חזה עוף בחלב קוקוס? אני גדלתי על "טבעול" ופירה, למען השם. אין לי זהות.
מה שבאמת התכוונתי להגיד זה – שאפו. שאפו לכל מי ששרד ועמד במשימות המלחיצות מוות האלו, וגם למי שלא הצליח לעבור לנבחרת בסוף – כל הכבוד. אני בחיים לא הייתי שורדת את זה. אריאלה, את מלכה למרות שלא עברת.

מחנה האימונים החל במחזות קורעי לב – טיפות דם מטפטפות, פלסטרים, חובשים, דמעות – מה קורה פה? תרגיעו. בהישרדות לא היה כל כך הרבה דם. הטפיחות על הכתף מאחורה הזכירו לי יותר מכל את הטירונות שלי, ואת המ"כית טופחת על כתפי כדי לסמן לי לירות בעוזי. מלחיץ משהו.
אחרי שסיימנו את מבחן מיומנויות הבישול סוף סוף הגיע האקשן האמיתי – הבישולים. לראות את המתמודדים לוקחים מצרכים ויוצרים מהם משהו שלהם היה באמת הדבר האמיתי, ואני מקווה שזה הקו שבו תמשיך התוכנית להבא. מעניין אותי אם בפרקים הבאים יגבילו אותם גם במוצרים או בשיטות בישול, ולא רק בזמן (משום שכפי שלמדתי בקורס יצירתיות בתואר השני שלי במנהל עסקים, כשמגבילים אותך – אז מתפרצת היצירתיות האמיתית).

מילה קטנה לגבי העריכה של התוכנית: אנשי "קשת", בילבלתם אותי נורא. קודם כל, במחנה האימונים היו אנשים שבכלל לא ראינו את האודישנים שלהם. לא יכולתם להראות אותם לפחות בקטנה? אני יודעת שהיתה תוכנית באמצע השבוע שהציגה את כל אלו שעלו למחנה האימונים, אבל לא ראיתי אותה, כי יש גבול – יש לי חיים ואין לי כוונה לראות מאסטר שף בכל אחד מימי השבוע (אחרת מתי אראה GLEE, "שקר לי", "המפץ הגדול" וגיא פינס? או חלילה, אבשל ואעשה כביסה?). דבר שני, במחנה האימונים היו אנשים שפשוט נעלמו פתאום – חלק עלו לשלב הבא ובכלל לא ראינו את זה, וחלקם הלכו הביתה מבלי שראינו. אחרי שבכינו עם כל אחד ואחד מהמתמודדים בשלב האודישנים, ככה אתם עושים לנו? הם נעלמים לפתע מבלי להשאיר זכר? ולמה לא עשיתם "קליפ סיום" של הנבחרת כמו שעושים בכוכב נולד? אני מודה שאני לא סגורה על מי עבר לנבחרת ומי לא.
לפחות הפעם היה נראה שהשיפוט מקצועי, וגם בעלי סיפורים מרגשים מצאו עצמם מחוץ לנבחרת.

בכל מקרה, פרקי מחנה האימונים הצליחו לבנות אצלי מתח וציפייה לקראת ההמשך. מעניין אילו משימות עוד יהיו.

לפוסטים נוספים על "מאסטר שף":
שבוע ראשון – אודישנים
שבוע שני – אודישנים

«   |   »



תגובות

  • איבי 31 באוקטובר 2010 , 20:58

    אני איתך לגמרי בעניין התוכניות שכתבת 🙂

  • אסתר 31 באוקטובר 2010 , 20:58

    האם את יודעת למה אחד השפים הודח מהתוכנית…השיף המבוגר יחסית …תודה

  • דודי 31 באוקטובר 2010 , 22:13

    פוסט ענק!! YNET, ואללה, נענע או לפחות NRG צריכים לקנות אותך ולפרסם!!!
    לא יכול לחכות לפוסט הבא…

  • הילה 31 באוקטובר 2010 , 23:17

    לאסתר-ממה שנראה באחד מערוצי הטלוויזיה שצפיתי בהם רפי אדר כבר לא שופט מכיוון שהיה ויכוח סוער בינו לבין אחת מבנות ההפקה עד לרמה שהוא פגע בה מאוד (מילולית),אבל לכי תדעי…

  • רחלי - פשוט מבשלת 31 באוקטובר 2010 , 23:24

    זה מה שאמרו בגיא פינס

  • Yafit D. 1 בנובמבר 2010 , 08:40

    רחלי !!!!!!!!!!
    קורעעעעעעע
    הזדהיתי עם כל מילה שלך בפוסט !!!!!!!!!!!
    כמה את צודקת:-))))
    חחחחחחחח
    הבצל, מחנה האימונים, והיעלמות האנשים שנעלמו פתאום מתוך הקבוצה הגדולה
    לא פייר יש גם ביום שישי תוכנית מאסטר שף שמראים על חלק מהאנשים
    גם אני יצאתי מבולבלת….
    טוב יאללה בואי נתאמן וניגש יחד לעונה שניה של מאסטר שף מתאים לך ?
    אני בעניין!!!
    תעדכני אותי בפייסבוק:-))
    נשיקותת – יפית

לכתוב תגובה לפוסט