Pin It

פסטה דלה קזה – ביקור בסניף החדש בקניון שרונים בהוד השרון

"הפסטה שלנו היא לא מכאן", מצביע משה בראל מ"פסטה דלה קזה" על ראשו. "היא מכאן", הוא מניח את כף ידו על ליבו. האיש הגדול הזה מתרגש, וגם אני מתרגשת.
בעצם, כשאני חושבת על פסטה דלה קזה אני תמיד קצת מתרגשת, גם בגלל המוצרים המעולים ובעיקר בגלל המשפחה שמאחוריהם. המפעל המשפחתי הזה מייצר פסטה איטלקית טרייה בעבודת יד כבר יותר מ-10 שנים. אני מכירה אותם מהסניף הראשון במושב כפר מל"ל, שזהו המושב בו נולדתי וגדלתי. לאחר מכן פתחו חנות גם ברמת השרון, וממש לאחרונה פתחו חנות חדשה בקניון שרונים החדש בהוד השרון, לשם הוזמנתי לביקור יחד עם בלוגרים נוספים. משה בראל הוא אב המשפחה, שהקים את המפעל הזה, ויחד איתו עובדת היום גם ביתו מיכל (שלמדה שנה מתחתיי בבית הספר). מדובר באנשים מקסימים, חייכנים, רחבי לב, שמייצרים מוצרים טעימים טעימים.
התחלנו בטעימות  של הפוקצ'ות, פריכות ונהדרות, בין הטעימות ביותר שאכלתי. במיוחד אהבתי את הפוקצ'ה עם עגבניות השרי. אחר כך בניצה – פשטידת בצק פילו וגבינות. טעימה טעימה טעימה. מיכל סיפרה שזו "פשטידת בוקר שבת" שלהם בבית.
עברנו לפסטות – קפלצ'ו תרד (כיסנים גדולים דמויי טורטליני), רביולי תרד ופרמזן, רביולי ארטישוק ירושלמי… עם תועפות של פרמזן מגורר ורוטב של פסטה דלה קזה. כמה טעים… ואני, שבכלל לא אוהבת תרד, מלקקת את השפתיים ואת המזלג ורוצה עוד. 

החנות החדשה בהוד השרון היא למעשה מעדניה. ניתן לרכוש בה פוקצ'ות, פיצות, פסטה טרייה מהמון סוגים (פטוצ'יני, פפרדלה, ניוקי תפוחי אדמה וניוקי בטטה, רביולי בשלל מילויים – ארטישוק ירושלמי, גבינות, חציל, תרד ועוד ועוד), רטבים וממרחים שהם עושים בעצמם, פרמזן מגורר, מוצרלה די בופאלה, וגם קישים וקינוחים (טירמיסו, פאי תפוחים, פאי אגסים). הכל עבודת יד, הכל ביתי ומחומרים טבעיים. הפסטה עשויה כמובן מקמח דורום אמיתי שהם מייבאים מאיטליה.
אני קניתי ניוקי בטטה ורביולי ארטישוק ירושלמי, וקיבלתי במתנה פטוצ'יני ורביולי פרימוורה. את הפסטות הטריות חייבים לשמור במקפיא, ולפני ההכנה פשוט מוציאים אותן "וזורקים" למים. על אריזות הפסטה יש הוראות הכנה, והבראלים כמובן ישמחו להסביר על דרכי הבישול  ולהדריך אתכם. באתר שלהם יש גם מתכונים.
במקרה הזה ההמלצה שלי באה באמת מעומק הלב. אתם חייבים להכיר את המשפחה המקסימה הזו והמוצרים הטעימים שלהם. 

את המוצרים של פסטה דלה קזה ניתן להשיג גם בעדן טבע מרקט וגם במעדניות. תושבי שכונת מגדיאל בהוד השרון – ב"גבינות המשק" ברח' סוקולוב גם ניתן להשיג את המוצרים שלהם.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הבניצה המופלאה (אנסה להתחקות אחר מתכון ולהכין): 

 

משה מכין רביולי ארטישוק ירושלמי: 

 

מחירים: 

 

 

«   |   »



תגובות

  • דודי 6 בדצמבר 2010 , 21:43

    איזה יופי את כותבת!! ממש כיף לקרוא…

  • פירחה אוחיון 7 בדצמבר 2010 , 07:58

    אין עליך
    אבל קשה לי להגיע למשרד בשעה 7.30 בבוקר ולראות את הדברים הטעימים האלה זה מעלה לי את התאבון על הבוקר .
    תמשיכי להפתיע עם המתכונים הטובים שלך .

    חג שמח

  • נוריתי 7 בדצמבר 2010 , 17:16

    הם באמת קיימים?? קיבלתי עליהם המלצות ובעלי ואני כמה פעמים הגענו למסעדה שלהם ברמת השרון והיא תמיד הייתה סגורה. כבר חשבנו שדמיינו… אבל שאלה חשובה בישבילנו: יש להם תעודת כשרות?

  • רחלי - פשוט מבשלת 7 בדצמבר 2010 , 20:12

    היי נוריתי,
    ראיתי שכתוב באתר שלהם שכל המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות כפ"ס.
    באתר גם כתובות שעות הפתיחה.

לכתוב תגובה לפוסט