Pin It

טיול משפחתי בלונדון – הקניות

בערב יום כיפור נחתנו עם שני הילדים בלונדון לטיול של 5 ימים. היה לנו ממש ממש כיף, ואני כבר מחכה בכליון עיניים לחזור לשם.

אני מתכננת להקדיש ללונדון כמה פוסטים בבלוג: על שוק האוכל בו ביקרנו, על חנות הספרים Books for Cooks ועוד, אך לפני כן, אציג את שלל רכישותיי בימים אלו.
למען האמת לא היה לי כמעט זמן להקדיש לקניות. ככה זה כשנוסעים עם שני ילדים, כנראה. רוב הקניות הוקדשו להם ונעו על הציר שבין דינוזאורים, אבירים ושאר דברים של בנים. היו המון דברים שרציתי לקנות – lemon curd, mince meat, צ'אטני, תה, ספרי בישול ועוד, אבל פשוט לא יצא. לא נורא, עוד סיבה לחזור ללונדון 😉

אלו הרכישות הספורות שבכל זאת הצלחתי לפרגן לעצמי:
למעלה, מימין לשמאל: מגזין Good Food של ה-BBC, שמוקדש לסתיו ובא גם עם מוסף שמוקדש לבישול בריטי (נקנה בסופרמרקט Tesco), כלי מחרסינה בצורת קאפקייק (נקנה בשוק בגריניץ'), מנז'טים לקאפקייקס בדוגמת וינטאג' (אני בחרתי) ובדוגמת חלליות ואסטרונאוטים (אייל בחר. נקנה בשוק בגריניץ'. היו עוד הרבה דוגמאות אך הצלחתי להתאפק שלא לקנות את כולן), קופסא מבד בצורת קאפקייק (מהחנות Sass & Belle בקובנט גרדן, שיש בה דברים מדהימים והייתי קונה את כולה אם הייתי יכולה).

למטה, מימין לשמאל: ספרי הבישול של החנות Books for Cooks (לא ידעתי באיזה מהם לבחור אז קניתי את חמישתם), שוקולדים בצורת חייל משמר המלכה ובצורת Yeoman Warder (נקנה ב-Tower of London), חותכני עוגיות בצורת דינוזאורים (נקנה ב-Natural History Museum, רכישה ששימחה מאוד את אייל), חותכן עוגיות בצורת חללית (נקנה ב-Royal Observatory בגריניץ'. עוד רכישה ששימחה מאוד את אייל).

מצאי מצומצם משהו, אך כל חפץ כאן משמח אותי.

 

 

«   |   »



תגובות

  • איילת 23 בספטמבר 2010 , 16:50

    איזה יופי!
    תודה שהבאת לנו משהו מטעמה של לונדון, שאישית לא ביקרתי בה כבר שנים…
    מחכה לקרוא עוד.

    חג שמח 🙂

  • מאיה 23 בספטמבר 2010 , 20:42

    books for cooks זו החנות הכי אדירה עלי אדמות! לצערי הרב לא יכולתי לבלות שם זמן רב כי דני השתעמם שם, אבל מתישהו אחזור ואקדיש לה יום שלום (וכמובן אדאג לקחת משכנתא מראש)

  • דניאלה 23 בספטמבר 2010 , 20:43

    בורו מרקט?

  • רחלי - פשוט מבשלת 23 בספטמבר 2010 , 20:52

    תודה איילת 🙂 חג שמח!
    דניאלה, אכן בורו מרקט.
    מאיה, אנחנו הגענו דקה לפני הסגירה (למה בלונדון סוגרים חנויות ב-18:00, למה???), ולשמחתי בעל החנות הסכים לתת לי כמה דקות להסתובב שם ולצלם. מסתבר שלא צריך יותר מכמה דקות בשביל להוציא 30 פאונד על ספרי בישול 😛 בנסיעה הבאה ללונדון אני מתייצבת שם על הבוקר.

  • ביסטייל 24 בספטמבר 2010 , 09:35

    בפעם הבאה LAKELAND
    גן עדן לחובבי הבישול

  • רחלי - פשוט מבשלת 24 בספטמבר 2010 , 20:27

    יש להם סניף בלונדון? האתר שלהם נראה מהמם.

לכתוב תגובה לפוסט