Pin It

מסיבת קשת בענן ליום הולדת 33 – Rainbow Birthday Party

אני חולה כבר כמה ימים (וירוס של חורף), ובאופן כללי במצב צבירה של סמרטוט + גב ושכמות תפוסות, אבל בכל זאת החלטתי להכריח את עצמי לשבת ולכתוב את הפוסט הזה, כי כבר עבר חודש מאז יום ההולדת שלי, ועדיין לא כתבתי על מסיבת יום ההולדת הכיפית שערכתי לעצמי!
כפי שאתם אולי יכולים להבין, בחודש האחרון הכל האט אצלי. יש עליי לא מעט עומס, ואת הזמן שנותר, כשנותר, אני מעדיפה להקדיש לעצמי ולפעילויות שכוללות בעיקר רביצה על הספה, התכרבלות בשמיכת פליז, וגלישה באינטרנט דרך הטאבלט או צפייה בסדרות אהובות כמו "קאסל", "המפץ הגדול", "how I met your mother" והפייבוריט החדש – "cupcake wars".

Anyway, אני חולמת על מסיבת יום הולדת מושקעת וצבעונית כבר כמה חודשים. בשנתיים האחרונות לא ממש חגגתי את יום הולדתי כמו שצריך, והשנה החלטתי לפצות על כך, ולהזמין חברות למסיבה צבעונית ונשית אצלנו במרפסת. הנושא שבחרתי למסיבה היה somewhere over the rainbow, כלומר מסיבה בשלל צבעי הקשת.
הכיבוד שבחרתי להגיש היה כיבוד "של בנות": ירקות חתוכים, פירות חתוכים, קישים, סלט חסה עם ירקות בשלל צבעים, לחם וממרחים שונים, קאפקייקס, מיני עוגות שוקולד, למברוסקו ומיצים בשלל צבעים. גולת הכותרת היתה עוגת יום ההולדת – rainbow cake ב-6 שכבות – על הכנתה פינטזתי זמן רב.
גרלנדה ענקית ומהממת של בלונים בצבעי הקשת קישטה את המרפסת (כן, כן, אני ובעלי ניפחנו אחד אחד). המפה וכלי האוכל היו שקופים או לבנים, כדי לא לגרוע מהצבעוניות של הכיבוד.
בסוף הערב, כל אחד קיבלה מתנת תודה – מבחנה שקופה עם עדשי שוקולד בשלל צבעי הקשת.

תודה רבה רבה לכל החברות שבאו לשמוח איתי, וריגשו אותי מאוד 🙂 תודה למירב, רויטל, רותם, תמר ומיכל על התמונות.

 

 

למעלה באמצע: סלט חסה עם ירקות בשלל צבעי הקשת. אדום:עגבניות שרי. כתום: גזר. צהוב: גמבה צהובה. ירוק: חסה. סגול: כרוב סגול.

מיצים בשלל צבעי הקשת. משמאל לימין: אדום – מיץ תות בננה. כתום – מיץ תפוזים. צהוב – מיץ אשכוליות. ירוק – מיץ תפוח מלא. "כחול" – מים. סגול – מיץ ענבים.
למטה באמצע – מיני עוגות שוקולד ללא קמח, בקישוט של ספרינקלס בשלל צבעים.

 

קאפקייקס ליים ואוכמניות, בציפוי קרם קצפת וניל בצבע טורקיז, וקישוט קשת בענן (עננים מקרם קצפת וניל, קשת מפסים חמוצים). מעשה ידיי.

מגש פירות חתוכים בשלל צבעי הקשת. מלמעלה למטה: אבטיח אדום, מלון כתום, אננס טרי צהוב, קיווי ירוק, ענבים סגולים.

 

מגש ירקות חתוכים בשלל צבעי הקשת. מלמעלה למטה: עגבניות שרי אדומות, פרוסות גזר כתום, עגבניות שרי צהובות, פרוסות מלפפון ירוק, פרוסות צנון סגול.

מיני קישים בשלל צבעי הקשת. אדום: קיש עגבניות שרי, בזיליקום ופרמזן. כתום: קיש בטטות ורוזמרין. צהוב: קיש תירס. ירוק: קיש תרד וגבינה צפתית. כחול: קיש גבינת רוקפור. סגול: קיש בצל סגול. מעשה ידיי.

לחם אגוזים, וממרחים בשלל צבעי הקשת. משמאל לימין: אדום – ממרח עגבניות מיובשות. כתום – ממרח לימון כבוש. צהוב – פלפלים קלויים. ירוק – פסטו. כחול – גבינת רוקפור מפוררת. סגול – ריבת שזיפים. הכל נקנה בסופרמרקט.

כוסות למברוסקו צונן עם נחשי גומי.

קישוט לשולחן: צנצנת זכוכית עם שכבות של עדשי שוקולד בשלל צבעי הקשת.

קישוט לשולחן: צנצנת זכוכית עם שכבות של סוכריות גומי יין בשלל צבעי הקשת. הבנות גם נשנשו מהם (ובגלל זה השכבות מבולגנות בצילום… 🙂 )

 

עוגת יום ההולדת שהכנתי לי – Rainbow Cake! עם bunting (שרשרת דגלונים משולשים) בצבעי הקשת, שהכנתי מנייר בריסטול. לידיעתכם, Bunting זה ה-דבר עכשיו.
העוגה עצמה היא עוגת תפוזים ושמנת חמוצה עם ציפוי קרם קצפת וניל.

 

אני חותכת את העוגה. מה מסתתר מתחת לציפוי?

השכבות המשגעות על רקע הציפוי הלבן.

 

ועוד קלוז-אפ על השכבות. העוגה היתה כמובן מאוד טעימה, ולא רק צבעונית 🙂

 

ולסיום – מתנות לאורחות. כן, הכנתי אחת אחת בעצמי.

 

קצת פרטים לוגיסטיים לסיום:
כלים חד פעמיים, בלונים, נחשי גומי – "פארטי מרקט", הוד השרון.
מבחנות שקופות – "אקוורל", רעננה.
סוכריות גומי יין, פסים חמוצים: "משמש הכפר", א.ת. כפר סבא.
עדשי שוקולד, "מקלות סבא" צבעוניים: "עולם הממתקים", א.ת. כפר סבא.
כל שאר הדברים נקנו בסופרמרקט או שהיו לי בבית.

«   |   »



לכתוב תגובה לפוסט